Ξεκίνησε από το χρήστη

kalarytinos

Πως διαχειρίζεσαι προβληματικές καταστάσεις σε εστιατόρια;

4490
13
0
  • kalarytinos

    ΣΕ ΠΟΛΥ ΓΝΩΣΤΟ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΣΜΥΡΝΗΣ ΕΜΕΙΝΑ ΕΚΠΛΗΚΤΟΣ ΟΤΑΝ ΕΓΩ & Η ΣΥΝΤΡΟΦΟΣ ΜΟΥ ΕΙΔΑΜΕ ΝΑ ΓΥΑΛΙΖΕΙ ΚΑΤΙ ΜΕΤΑΛΛΙΚΟ ΣΤΟ ΠΙΑΤΟ ΜΟΥ ΕΝΩ ΣΧΕΔΟΝ ΕΙΧΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΜΕ ΤΑ ΖΥΜΑΡΙΚΑ ΜΟΥ.ΠΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΗ ΕΚΠΛΗΞΗ ΗΤΑΝ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ ΣΕΡΒΙΤΟΡΟΥ ΠΟΥ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΣΕ ΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙ ΜΑΣ ΚΑΙ ΠΩΣ ΕΚΕΙΝΟ ΠΟΥ ΓΥΑΛΙΖΕ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΑΠΟ ΑΠΟΜΕΙΝΑΡΙ ΤΟΥ ΣΥΡΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΚΑΘΑΡΙΖΟΝΤΑΙ ΤΑ ΣΚΕΥΗ.ΒΕΒΑΙΑ ΕΣΠΕΥΣΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ ΝΑ ΦΕΡΕΙ ΕΝΑ ΑΛΛΟ ΠΙΑΤΟ Η ΝΑ ΔΙΑΛΕΞΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΟ ΑΠΟ ΤΑ ΓΛΥΚΑ ΠΟΥ ΥΠΗΡΧΑΝ.ΕΜΕΙΣ ΖΗΤΗΣΑΜΕ ΤΟΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ & ΑΠΟΧΩΡΗΣΑΜΕ ΜΕ ΕΝΑ ΑΙΝΙΓΜΑΤΙΚΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΝΑ ΜΑΣ ΜΕΝΕΙ ΣΑΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΙΚΟΝΑ!
  • Christiana

    Απλά απαράδεκτοι...! Καλά κάνατε και φύγατε, το επόμενο πιάτο μπορεί να είχε καμουφλαρισμένο κομμάτι από το σφουγγαράκι που ήταν δίπλα στο σύρμα!
  • LinaG

    Θεωρώ ότι θα πρέπει οι καταναλωτές να αντιδρούμε πιο έντονα. Πρέπει να γίνει επιτέλους... πελατοκεντρική η εξυπηρέτηση. Είμαστε άνθρωποι και πληρώνουμε, για να εξυπηρετηθούμε. Βγαίνουμε έξω για διασκέδαση και λιγότερο για το φαγητό αυτό καθ΄εαυτό και δεν πρέπει να επιτρέπουμε σε κανένα να μας καταστρέφει τη στιγμή μας.
  • lampito79

    Συμφωνώ στη θεωρία. Στην πράξη δυσκολεύομαι να το εφαρμόσω. Φοβάμαι ότι αν κάνω κάποιο παράπονο θα φτύσουν στο πιάτο μου. Αν και αυτό δεν θα το αποφύγω κάποια στιγμή, γιατί η παρέα μου δεν κρατιέται να στηλιτεύει τα κακώς κείμενα. Τα γκαρσόνια τον κοιτούν σαν να έπεσε από τον Αρη με ύφος «τι μας λες τώρα». Στου κουφού την πόρτα δηλαδή.
  • vasbar

    Καλησπέρα... Πλέον οι απαίτήσεις έχουν αλλάξει....

    Κυτίο παραπόνων δεν είχε?
    Γιατί δεν ενημερώσατε τους υπεύθυνους?
    blog vasbar
  • kalarytinos

    Δε ξερω πως θα αντιδρουσα σημερα,γιατι & κυτιο παραπονων & λογικα καποιος υπευθυνος θα υπηρχε αλλα πιστευω πως την επομενη φορα"να μην υπαρξει βεβαια"αλλα σιγουρα δε θα την χαρισω σε κανενα!
  • pavlinamemilou

    Μου χει συμβεί χειρότερο, σε γνωστό εστιατόριο στο Μικρολίμανο, σε εταιρικό γεύμα, υπήρχει μικρό γυαλάκι στην μακαρονάδα και δεν το είδα!!!! Δεν εχω αισθανθεί πιο ασχημα, να τρως και ξαφνικά να γεμίζει το πιάτο σου αίμα......και όλοι άφωνοι!!μας άλλαξαν βέβαια τα πιάτα μας ζήτησαν συγνώμη ...τι να το κάνεις ? ( κατέληξα στο νοσοκομείο και 15 μερες έτρωγα μονο με καλαμάκι αλεσμένα) υπάρχουν λάθη τα οποία δεν μαζεύονται !!!! πάντως προσωπικά σε κάκης ποιότητας φαγητό ή σέρβις δεν λεω τίποτα, απλά φεύω και δεν ξαναπάω.για τους λόγους που γράφει η "lampito79". ακρίβυνε το χρήμα απέκτησε άλλη αξία οπότε ας διεκδικήσουμε αυτό που πρέπει.
  • lampito79

    Είναι σοκαριστικό. Δεν νομίζω ότι θα συνέβαινε ούτε σε ταβέρνα. Ποιο εστιατόριο ήταν, θα μας πεις; Ξέρω πολύ κόσμο που επιμένει ακόμη ότι η θέα θάλασσα είναι αρκετό αντίβαρο για το άθλιο και πανάκριβο φαγητό. Εγώ έχω να πατήσω χρόνια σε αυτά τα μαγαζιά της «βιτρίνας». Προτιμώ άλλα πιο πίσω σαν του Παπαϊωάννου.
  • chrispat9

    Προχθες φαγαμε σε ιταλικο εστιατοριο του mcarthur glen,οπου εχοντας δει τις τιμες στην πορτα περιμεναμε να γευτουμε και κατι αναλογο.Οι μακαροναδες ειχαν απο 8,60-15κατι ευρω και οι σαλατες 8,50-10,50ευρω,οπου εκτος εμπορικων κεντρων μπορεις να βρεις καταπληκτικο φαγητο σε αυτες τις τιμες..Για να μην πολυλογω οι μακαροναδες που ηρθαν ηταν επιπεδου παραλιακου τουριστικου εστιατοριου νησιου(με φωτογραφιες των φαγητων...)η δε σαλατα ηταν κλασης φαστφουνταδικου.Μεσα στον καταλογο υπηρχε και ''ψωμακι δικο τους με ντιπ''το οποιο το χρεωναν 2ευρω χωρις να λεει οτι ηταν κατ'ατομο.Ηρθε λοιπον ψωμακι κομενο σε φετες ,αδιαφορο τελειως ,με 2 μπωλακια που περιειχαν ελαχιστη παστα ελιας και 5 σταγονες λαδι...εννοειται φυσικα οτι αυτη την πανδαισια την πληρωσαμε 4ευρω και δεν τη φαγαμε κιολας γιατι δεν τρωγονταν!Αν μου επιτρεπεται,θα ηθελα πολυ να πω και το ονομα του εστιατοριου αν και νομιζω οτι ειναι ξεκαθαρο για ποιο μιλαω...Για εμας ηταν η πρωτη φορα που πηγαιναμε και δεν προκειται να ξαναφαμε εκει..οπου σε ''εκπτωτικο εμπορικο ''πιστευω οτι θα επρεπε να υπαρχουν πιο λογικες τιμες η αν μη τι αλλο να ανταποκρινεται η ποιοτητα του φαγητου σε αυτες...
  • marina4food

    mcarthur glen ε? Νομίζω ξέρω σε πιο εστιατόρια αναφέρεσαι..αν μιλάμε για το ίδιο έχω φάει κ εγώ εκεί και όντως η ποιότητα ήταν πολύ κακή.
  • marettuccia

    Παιδιά πείτε ποιά ήταν τα εστιατόρια.
    Πλερώσατε και έχετε δικαίωμα στη γνώμη σας διαφορετικά δεν κάνουμε κάτι έτσι, εξακολουθείτε να λειτουργείτε υπέρ των αλητήριων.
  • OLGITSA

    Εγώ είμαι της άποψης ότι πρέπει λίγο να το κάνουμε θέμα όταν ερχόμαστε αντιμέτωποι με τέτοιες καταστάσεις, σαφώς θα φύγουμε και δε θα ξαναπατήσουμε αλλά το να αποσιωπούμε τη δυσαρέσκεια μας τους δινουμε το δικαίωμα να σκέφτονται ότι ό,τι και να κάνουν εμείς δε θα το κάνουμε θέμα. Έτσι έκανα κι εγώ όταν σε γνωστό μεζεδοπωλείο θαλασσινών, στην πλατεία Τσαχπίνη στη Ν. Ερυθραία, βρήκαμε μέσα στα αχνιστά μύδια που παραγγείλαμε μια γόπα τσιγάρου. Φωνάξαμε τη σερβιτόρα λέει δεν μπορεί, μα τι δεν μπορεί, αφού εμείς δεν καπνιζουμε ποιανού είναι η γόπα, φώναξε την υπεύθυνη η οποία έσπευσε να πάρει την πιατέλα από μπροστά μας, και μας ξαναείπε πάλι "δεν μπορεί".Τι δεν μπορεί, εμείς έπρεπε να πούμε ότι δεν μπορεί να μας συμβαίνει αυτό, ούτε συγγνώμη, ούτε κίνηση καλής διάθεσης από τη μεριά τους .Τι άλλο πρέπει να υποθέσουμε εκτός από το ότι μαζεύουν τα αποφάγια από άλλα τραπέζια και τα ξανασερβίρουν?Θεωρώ ότι έπρεπε να είχαμε αντιδράσει έντονα μήπως και κάποιος άλλος δεν έτρωγε τα δικά μας αποφάγια, που ενδεχομένως να ήταν αποφάγια προηγούμενων!!!!
  • vasharal

    Σε πολλούς από μας έχει συμβεί κάτι ανάλογο. Ας δούμε τα πράματα από όλες τις οπτικές γωνίες. Εγω το έχω ζήσει από δύο. Μου έχει τύχει να σερβίρω εγώ ένα πιάτο το οποίο δεν ετοίμασα εγώ (η δουλειά μου ηταν να το σερβίρω) και όταν μου ζήτησε τα "ρέστα " ο πελάτης ήθελα να ανοιξει η γη να με καταπιεί... Φυσικά έδειξα την εκπληξή μου. Ζήτησα συγνώμη είπα κάτι του τύπου χίλια συγνώμη, ότι και να πείτε έχετε δίκιο, πρώτη φορά συμβαίνει κάτι τέτοιο και πολύ ευγενικά προσφέρθηκα να αντικαταστήσω το πιάτο. Και φυσικά ζητησα από τους υπευθυνους να μη χρεωθεί τίποτα απο συγκεκριμένο τραπέζι. Ο πελάτης στο τέλος έπεμενε να πληρώσει και το μόνο που είπε ήταν με χαμόγελο ¨Να έχετε λίγο το νου σας..." Και ευτυχώς ξαναήρθε. Πιστευω πως όλοι θα πρέπει να συγχωρούμε ένα λάθος. Και να μην χρεώνεται όλο τα μαγαζί την απροσεξία ενός υπαλλήλου. 

  • Chrisaldo

    Μου έχει συμβεί και εμένα κάτι ανάλογο σε γνωστό εστιατόριο χωρις να ξέρω πως να αντιδράσω .Το θέμα ωστόσο είναι άλλο! Πως πρέπει να αντιδράσει η διεύθυνση ?? Τι ενέργειες πρέπει να κάνει προκειμένου να επανορθώσει έστω και στο ελάχιστο! Είναι υποκειμενικό θέμα για τον καθένα το πως θα καταφέρει το μαγαζί να ''μπαλώσει'' το θέμα (με την καλή 'εννοια)