Ξεκίνησε από το χρήστη

Christiana

Φαγητό πριν ή μετά τη γυμναστική;

8601
9
0
  • Christiana

    Λίγη ώρα αφού σηκωθώ απ΄ το κρεβάτι, τρέχω στο διάδρομο για 30 περίπου λεπτά. Τι είναι καλύτερο; να παίρνω πρωινό πριν ή μετά τη γυμναστική;
  • grandchef

    Aυτό είναι μάλλον διαφορετικό στον καθένα. Εγώ αν δεν φάω κάτι και τρέξω στο διάδρομο ζαλίζομαι. Από την άλλη πρέπει αφού φάω να περιμένω και καμιά ωρίτσα να χωνέψω... Οπότε γυμναστική κάνω πάντα το απόγευμα! Εάν δεις ότι βγάζεις το μισάωρο χωρίς πρωινό και δεν έχεις θέμα, τότε καλύτερα να απολαύσεις το πρωινό σου με την ησυχία σου μετά το τρέξιμο!
  • ismini10

    Γενικά δεν κάνει να αθλούμαστε με γεμάτο στομάχι. Ούτε όμως με εντελώς άδειο γιατί νιώθουμε αδυναμία και υπάρχει κίνδυνος λιποθυμίας. καλό είναι να τρώμα κάτι ελαφρύ 1-2 ώρες πριν. Αν το γεύμα είναι κανονικό τότε θέλουμε σίγουρα 3 ώρες. Για την προωινή άσκηση τώρα ισχύουν τα παραπάνω, οπότε καό είναι να φάμε κάτι λίγο και μετά από ένα μισάωρο να γυμναστούμε. Για μετά την άσκηση, πρώτα φροντίζουμε να αντικαταστήσουμε τα υγρά που χάσαμε και αφού ηρεμίσει λίγο ο οργανισμός τότε πρέπει να φάμε ένα ελαφρύ γεύμα με πρωτείνη υδατάνθρακες και λίγα λιπαρα.
  • Sivylla

    Πάντως, οι διαιτολόγοι και οι γυμναστές συστήνουν σε όσους γυμνάζονται το πρωί, να το κάνουν πριν καν φάνε πρωινό, επειδή το στομάχι μας είναι άδειο, και θα καεί λίπος από το αποθηκευμένο. Γι αυτό και λένε ότι η καλύτερη ώρα για γυμναστική είναι πριν το πρωινό. Δυτυχώς όμως λίγοι μπορούν να το κάνουν, λόγω εργασίας..
  • Juan2012

    Δεν είναι θέμα κάψιμου λίπους, είναι θέμα κυκλοφορίας του αιματος κ καρδιάς. Αν κάποιος φάει έστω κι ένα φρούτο ακριβώς πριν το τρέξιμο, θα κουράσει την καρδιά του και υπάρχει κίνδυνος για την υγεία του. Φαγητό λοιπόν μετά την άσκηση ή κάτι ελαφρύ 1-2 ώρες πριν.
  • htsopelas

    φαγητό σίγουρα μετά την πρωινή γυμναστική ειναι πολύ καλύτερο για το στομάχι σου.
  • elena1987

    Και πριν και μετά!Ισχύει ότι είναι το ιδανικό να γυμναστεί κανείς με άδειο στομάχι το πρωί αλλά δυστυχώς δεν είναι εφικτό για όλους..καλό είναι πριν να φας κάτι πολύ ελαφρύ όπως 2-3 αποξηραμενα φρούτα π.χ δαμάσκηνα ή 1 κριτσίνι ή 1 φρυγανιά! Είναι όλα τους ελαφριά και δε θα σε ενοχλήσουν,δε θα έχεις αναγούλα όταν τρέχεις!Και βέβαια μετά τη γυμναστική μετά απο κάποιο χρονικό διάστημα να συνεχίσεις να ολοκληρώσεις το πρωινό σου γεύμα!
  • kostas123

    Auto pou kaneis einai idaniko gia na xaseis lipos.Epidi o organismos dn exeis 3ipnisi apo tn ipno to proto pragma p briskei gia na trafi einai to lipos etsi xaneis mono lipos.Misi ora tn mera kathe proi einai arketi gia na xasis polla killa.
  • kostasss28

    Το καλύτερο που έχεις να κάνεις να τρως πρωϊνό πρώτα και μετά από λίγη ώρα αυτό είναι εφικτό να γυμνάζεσαι, τότε λειτουργούν τα κύτταρα του οργανισμού, δες και εδώ http://personaltrainingelite.gr/να μάθεις περισσότερα.